قالب وردپرس

استودیو طراحی آزاده رزاقی


درباره استودیو طراحی آزاده رزاقی


استودیو طراحی آزاده رزاقی ارائه ‌دهنده مشاوره برندینگ، طراحی و اجرا محصولات نظیر مبلمان، اکسسوری ها، جواهرات، عینک و دیگر محصولات، در سال 1395 فعالیت خود را با هدف ترویج طراحی محصول به جای کپی برداری از کارهای ارائه شده در بازار، خدمت‌ رسانی به صنایع و دانش‌ پژوهان آغاز کرد. این گروه با بهره گیری از تیمی کاملاً متخصص و پویا درزمینه انجام پروژه‌های طراحی، مدلسازی سه بعدی با استفاده از نرم افزار و ساخت نمونه اولیه با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا به همراه نگاهی دقیق به اهداف، سعی بر خلق آثاری دارد که به بهترین شکل ممکن رضایت مشتری را فراهم کرده و همواره تلاش بر متمایز بودن و حفظ کیفیت به همراه سرعت و دقت را دارد. در راستای تحقق اهداف، گروه طراحی مهندسی آمادگی خود را برای همکاری با صنایع، شرکت ها و حتی به صورت تک و سفارشی در ارتباط با انجام پروژه‌های طراحی تا اجرا و نیز برگزاری دوره های آموزشی اعلام می‌دارد.
انواع دوره های آموزشی
آموزش مدلسازی منبت مبلمان با استفاده از نرم افزار راینو (Rhinoceros) سطح مقدماتی
آموزش مدلسازی منبت مبلمان با استفاده از نرم افزار راینو(Rhinoceros)سطح پیشرفته
آموزش نرم افزار راینو (Rhinoceros)منطبق با صنعت وابسته (لوستر سازی، بلوریجات، محصولات دکوراتیو ساخته شده به روش تزریق پلاستیک)
دوره جامع طراحی مبلمان ( از ایده پردازی تا اجرا)
دوره طراحی دستی( اسکچینگ)


درباره طراحی آزاده رزاقی


آزاده رزاقی دانش آموخته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه تهران با سابقه تدریس و طراحی و مدلسازی حداقل هشت ساله در عرصه طراحی انواع محصولات به خصوص مبلمان، عناصر دکوراتیو منزل، عینک های طبی - آفتابی و جواهر به صورت تخصصی را داشته است. او با سابقه تدریس دروس طراحی دستی و نیز مدلسازی با استفاده از نرم افزار راینو را در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و دانشگاه الزهرا را جمعا به مدت شش سال داشته و پس از آن اقدام به تدریس تخصصی نرم افزار راینو Rhinoceros برای مبلمان به صورت دوره های عمومی با همکاری آموزشگاههای رسمه، نیودیزاین و بعد سوم و نیز به صورت خصوصی داشته است. همچنین دوره جامع آموزش طراحی مبلمان از اسکچینگ تا تولید را برنامه ریزی و برگزار نموده است. وی برنده جایزه برنز A Design Awards 2016 در زمینه طراحی عینک نیز در سال 1395 نیز بوده است. همچنین داور مسابقه جایزه آیسا دیزاین سال 1396 نیز می باشد.